2014. november 1., szombat

Halloween-i tökfaragósdi - Gasztrodekorálás

Az egyre népszerűbbé váló Halloween témához már elég sok receptem felkerült (Halloween-i receptajánló), így most nincs más hátra, mint egy kis dekorációs bemutató, nem is akárhogy tálalva!

A párom közreműködésével az amorFFactory-nak köszönhetően a digitális örökkévalóságnak 3D-s szkenneléssel is meg lett örökítve a Szörnyi-nek elkeresztelt Halloween-i töklámpás!

Tekintsétek meg a művet az alábbi videóban is:
Zene: Iron Maiden - 2 minutes to midnight




Hozzávalók:
1 db Halloween-i tök
(kb. 8 kg)
teamécsesek



Eszközszükséglete:
tálca
papírtörlő
hegyes-éles kés
kanál
műanyag tálak
filctoll

Elkészítés:

A tököt megtörölgettem konyhai papírtörlővel, tálcára helyeztem és a száránál körbevágtam. leemelve a kis kalapját kikanalaztam a belsejét behálózó rostokat és magvakat. Ez utóbbiak kiszárítva és megpirítva jók lesznek esti filmezésekhez.


Az már az elején egyértelmű volt hogy íves vonalakat nehéz lesz kifaragni ezért egy egyszerűen megrajzolható mégis mutatós formát kerestünk és filccel felvázoltam a szemek és a száj körvonalát. Ezután jöhetett a kaszabolás.


A kivágott elemek belülről kifelé nyomva könnyen eltávolíthatóak.




A száját érdemes több szakaszban kinyesni, a szájszéltől kezdve fogközönként haladva.




A Szörnyi névre keresztelt késztermék világításteszt után a fiúk keze közzé és a 3D-s szkenner tapogatóhálója alá került.


Szörnyi:


Külön köszönet érte Faragó Péternek:



Rémisztő farigcsálást kíván mindenkinek:

Potter Panni

és az 

amorffactory csapata:

Faragó Péter (kreatív vezető)

Molnár Mátyás (vezető tervező)

 Vona Máté (marketing)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése